28 februar 2006

ocenjevanje pisnih izdelkov s pomočjo tehnologije

Naletela sem na tale zastonjski program MARKIN, ki vam pomaga pri ocenjevanju pisnih izdelkov, ki vam jih študentje pošljejo po mailu ali v kaki drugi elektronski obliki. Sama ga še nisem preizkusila, morda bodo kolegice, ki so bolj tehnološko usmerjene poskusile....

What Is Markin For?
New technology requires new tools, and teachers working on-line need facilities which are just not available in a standard web browser or word-processor. Students submit their work as word-processor documents via email, and teachers need to be able to mark and return these documents as quickly and easily as they can mark work submitted on paper.
What Does Markin Do?
Markin is a Windows program which runs on the teacher's computer. It can import a student's text for marking by pasting from the clipboard, or directly from an RTF or text file.
Once the text has been imported, Markin provides all the tools a teacher needs to mark and annotate the text.
When marking is complete, the teacher can export the marked text as an RTF file for loading into a word-processor, or as a web page so that students can view the marked text in a web browser. Marked work can even be emailed directly back to the student, all from within the Markin program.
Najdete ga na http://www.cict.co.uk/software/markin/index.htm

3 komentarji:

Sarolta pravi ...

Super, hvala tudi za tole. Spomnila si me, na to, da moram obiskati eno stran, ki ponuja nekaj podobnega. Markin se mi zdi OK, vendar me malce odvrača to, da je plačljiv program. Vem še za enega, ki je brezplačen, vendar čakam na posodobitev, ki bi že morala biti na voljo, pa še ni. Ko bo, javim.
Me pa vedno zanima, kako zelo samostojen je program pri popravljanju in kakšna je učinkovitost programa v smislu spodbujanja študentov k temu, da se učijo iz svojih napak. Nekateri programi ponujajo učiteljem samo možnost, da vnašaš popravke, kar je, vsaj zame, hudo zamudno. Precej hitreje to naredim na papirju, pa še lažje za branje. Napak ne vidim vedno na ekranu. Vredno poskusa.

Nada pravi ...

Sarolta,
program je zastonjski. Sem si ga že naložila in nekaj naredila. Sila preprosto in na "prvi uč" kar dober. Seveda si moram še natisniti manual in ga malo bolj preštudirati

anitanita pravi ...

"Seveda si moram še natisniti manual in ga bolj prestudirat."
Ravno danes sem prebrala zanimiv clanek Digital Natives, Digital Immigrants. Pokukajte v moj blog:)