03 marec 2006

Organizacija postov - vprasanje

Malo sem zmedena (nič novega) - iščem in iščem post o 'can do statements' pa ga nikakor ne najdem. Zanima me, če se da v tej množici zanimivih postov zadeve organizirati po nekih tematskih sklopih. malo sem brskala tukaj okoli, našla nič, imaš ti - Šarrolta - kakšne posebne pristojnosti kot administrator in se da to urediti?
Lp vsem, Violeta

2 komentarja:

Sarolta pravi ...

Ja, lahko poskusim. Obstaja možnost, da vsako sporočilo opremimo z oznakami (tags), ki so potem zbrane ob strani in tako omogočajo iskanje prispevkov na neko temo. V Edublogih je to prekrasno rešeno, vendar Blogger ponuja bolj preprost način pisanja skupnega bloga. V trenutku, ko bomo pripravljene na prehod (morebiti po računalniški delavnici?), nas blog že čaka na temle naslovu:
http://sdutsj.edublogs.org/
Fino bi bilo, če bi mi vsi zainteresirani predlagali oznake: npr. jezik stroke, preverjanje in ocenjevanje, besedišče,... Bom poskusila ugotoviti, ali so oznake lahko slovenske. Šele v nedeljo, ker ne utegnem prej.
Nisem prepričana, katero sporočilo si iskala. Sama sem poslala vprašanje na to temo. Melita ga je obsežno pokomentirala. Najdeš ga tule: http://sdutsj.blogspot.com/2005/10/sos.html
Škoda, da se drugi niste oglasili. Mogoče pa boste tokrat, ko bo Violeta napisala prispevek o tem, kaj ne? Pozdrav!

Sarolta pravi ...

Pogledala sem, Violeta. Lahko bi uporabljale Technocrati, vendar je problem v tem, da je v Bloggerju vse potrebno delati ročno (na koncu vsakega sporočila mora avtor dodati povezavo do Technocratija in določiti oznako, ki pa mora biti oznaka z njihovega seznama). Imam občutek, da bi to bilo malce prezahtevno v tem trenutku.

Google ponuja možnost, da iščemo z njegovo pomočjo po lastnem blogu. Problem je le v tem, da to storitev pogojuje z oglaševanjem. Oglasi v Spletnem dnevniku pa bi vplivali na vtis bloga. Osebno jih ne maram.

Tako predlagam, da še naprej ostanemo pri obliki, kot jo ima naš Spletni dnevnik sedaj.