08 marec 2007

Ženske

Vtipkala sem "ženske" v www.najdi.si, da ugotovim, kaj pravijo na spletu o ženskah. Pa si oglejmo:
Ženske so zlobne To nam lahko pokaže preprosta matematična formula P
V zaostali tekmi 16. kroga 1. SKL za ženske so nekoliko presenetljivo zmagale košarkarice ljubljanske Ježice.
Ženske so res predmet poželenja
Ženske so poceni - Bog je ustvaril Adama
Ženske so boljše voznice!
Ženske so prekrasne in seksi
Katere ženske so zaznamovale leto?
Katere ženske so vam najlepše?
Ženske so boljši vodje kot moški
španske ženske so izbrale svoj avtomobil leta 2005
Ženske so nam vsem v pogubo
Sanje vsake ženske so dobiti bogatega moškega
Tudi ženske so za rekreativni seks
Ženske so same krive, ker so posiljene
Pametne ženske so brez otrok?
Druge ženske so bolj oh in sploh
Po svetu je vse več žensk, ki si bolj želijo kariero kot pa otroka
Ženske so na delovnem mestu izpostavljene nezaupanju in neiskrenosti
Ženske so igrale tenis nekega sončnega nedeljskega popoldneva
Ženske so iste kot moški!
Tudi ženske so ljudje

Neznosna lahkost ...

Za bolj zgovorno sliko o ženskah sledite povezavam v oblaku.


Loading Clusty Cloud ...

1 komentar:

Centrifuzija pravi ...

Zagovarjam svojo idejo, da dandanes moški ob poplavi ženskih medijev, ženskih tem, oglasov za ženske in ob ženski uspešnosti na vseh možnih področjih bistveno bolj potrebujejo svoj dan kot ženske. Morda je kriva moja vzgoja ali pa opazovanje novodobnih kvazipredstavnikov moških. Skratka; ni nam hudega.

In kako izgleda Dan žena v praksi vaše članice?
Telefonski klic:
Jaz: Mamiiiiii!
Članica: Živjo. Kaj pa je?
Jaz: Mamica, vse najbol...
Članica: Ne me zajebavat! Povej, kaj je?