06 april 2007

Vitezica Mojca


Naša Mojca je v sredo 28.3.2007 prejela visoko priznanje francoskega ministrstva za šolstvo - naslov viteza reda akademskih palm (médaille de Chevalier des Palmes Académiques). Gre za najvišje priznanje Republike Francije za dosežke pri širjenju francoske znanosti in kulture, ki ga tujim učiteljem podeljuje francosko Ministrstvo za šolstvo, visoko šolstvo in raziskovanje.

Mojca, ponosni smo nate!

Še posebej lepo pa je bilo poslušati Mojco, ko se je v lepo zveneči francoščini zahvalila za priznanje, čeprav jaz nisem nič razumela, kaj je govorila. Bila sem pa ful ponosna, da lahko stojim tam in gledam, koliko ljudi jo občuduje in ceni. In ko so ji pripenjali medaljo na njen kostimček, se mi je naredil en cmok v grlu. Potem sem si pa prisegla, da jo bomo člani še bolj ubogali, ko nas bo zadolžila z nalogami. Se strinjamo, a ne?

Mojca, po viteško naprej!

Melita Djurić

Ni komentarjev: