18 april 2016

Vtisi s konference na Brdu

Na mednarodni konferenci Kakovost visokošolskega učenja in poučevanja na Brdu sem poslušala predvsem prispevke, ki so se navezovali na učenje in poučevanje tujega jezika stroke in vključevanje IK tehnologije v te procese. Zelo mi je bila všeč predstavitev prispevka članic SDUTSJ (doc. dr. Violeta Jurkovič), z zanimanjem sem prisluhnila denimo tudi prispevkoma mag. Alenke Tratnik s Fakultete za organizacijske vede UM in izr. prof. dr. Viktorije Florjančič s Fakultete za management UP.

Vesela sem, da sem po daljšem času spet imela priložnost prisluhniti tovrstnim prispevkom (v primerjavi z npr. SŠ oz. sekundarnim nivojem izobraževanja se mi zdi, da je posvetov in konferenc s tovrstno aktualno problematiko (didaktika, novi pristopi, raziskave ...) za terciarni nivo bistveno manj, nenazadnje je bila to tudi dobra priložnost za izmenjavo strokovnih mnenj med udeleženci posveta.


Zapisala: Jelka

Ni komentarjev: